
ارزیابی عملکرد مدیریت عرضه و خرید با استفاده از رویکردDEA مطالعه موردی شرکت سایپا
فهرست مطالب عنوان صفحه چکیده1 فصل اول: کلیات تحقیق 1-1 مقدمه. 3 1-2بیان مسئله. 4 1-3 اهمیت و ضرورت تحقیق.. 5 1-4 هدف تحقیق.. 5 1-5 فرضیه تحقیق.. 6 1-6 سؤال تحقیق.. 6 1-7 چارچوب نظری تحقیق.. 6 1-7-1 تعریف مفهومی و عملیاتی متغیرها7 1-7-1-1 محرکهای عملکرد مدیریت عرضه و خرید.. 7 1-7-1-2 خروجی عملکرد شرکت… 7 1-8 روش گردآوری اطلاعات… 7 1-9 قلمرو تحقیق.. 7 1-9-1 قلمرو موضوعی. 7 1-9-2 قلمرو مکانی. 7 1-9-3 قلمرو زمانی. 7 1-10 جامعه آماری.. 8 1-11 نمونه آماری.. 8 1-12 تعریف واژهها و…
مدیریت
ارزیابی عملکرد مدیریت عرضه و خرید با استفاده از رویکردDEA مطالعه موردی شرکت سایپا
مدیریت عرضه و خرید,استفاده از رویکردDEA,شرکت سایپا,word,دانلودپایان نامه